Mikpersonaltraining.nl

Voeding

Voeding

Afvallen is voor velen de reden een sportschool te bezoeken of te sporten in het algemeen. Slechts een kleine groep slaagt hierin zonder hulp. Ik kan je helpen als je niet tot deze groep behoort. Jouw inzet tijdens de trainingen en een aangepast voedingspatroon zullen snel het verschil maken.

Afvallen zal te realiseren zijn met krachttraining maar zeker ook met coaching in je voeding. Je moet je bewust worden van wat je eet en wat je niet moet eten. Simpele aanpassingen in je eetpatroon in combinatie met mijn trainingen zullen je al doen afvallen en je uiteindelijk een gezond en vitaal gevoel geven.

Geen strenge diëten

Er is veel ongezonde voeding op de markt en helaas is dit meestal ook het lekkerst. Overgewicht is aan de orde van de dag. Ik ben zeker geen voorstander van strenge diëten. Met de juiste aanpassingen in de voeding kun je toch lekker en gezond eten en af en toe snacken mag best.

Het risico van diëten is het zogenaamde “jojo-effect”.

Je hongert jezelf op deze manier uit en het lichaam gaat zichzelf beschermen en gaat zuiniger om met zijn energie. Vrij snel vervallen de meesten weer in hun oude eetpatroon.

Om spieren goed te laten herstellen heb je de juiste bouwstoffen nodig en deze haal je uit je voeding. Eiwitten zijn een belangrijk onderdeel, welke je kunt halen uit vlees, kip, noten, eieren, zuivelproducten en vis.

Fitter en gezonder in het leven

Ik werk samen met the Natural Health Company.

In 35 jaar tijd zijn de winkels van TNHC uitgegroeid tot een uniek concept, waar de doelstellingen, leefstijl en gewoonten van de klant het uitgangspunt vormen voor een op maat gemaakt stappenplan waarmee je uiteindelijk fitter en gezonder in het leven komt te staan.

Door middel van het bijhouden (vier dagen) van je eet- en drinkgewoonten krijg je van de TNHC een gratis en slim voedings- en trainingsadvies en vertellen we je of je wellicht baat hebt bij een van onze sport of afslankdieten. Daarnaast beschikt TNHC over een breed assortiment van hoogwaardige sport en voedingssupplementen waarmee je je doelen sneller realiseert.

Je hebt zelfs de mogelijkheid om om de twee weken TNHC te bezoeken en de behaalde resultaten te bespreken en evt. aan te passen aan de trainingsintensiteit en voeding.